pondělí 10. července 2017

DALŠÍ BEZVÝZNAMNÝ BLOG?

                 Jsou prázdniny, kamarádi jsou pryč a já ležím v posteli a nudím se. Projíždím Instagram, YouTube a když už opravdu nevím, co dělat, kouknu na nějaké blogy, na které jsem dříve pravidelně chodila a četla je. A vzpomněla si na moji "blogovací kariéru" (kariéru? nene žádná pracující bloggerka ze mě nebyla, ale nevím, jak jinak to nazvat). Pamatuju si, že blogerky byly můj vzor a já chtěla být "slavná" a "hezká" (všechno photoshop?) jako ony. Najela jsem na blogger.com a uviděla jsem, že před rokem a půl (což si vůbec nepamatuju) jsem založila blog, napsala jeden článek a tak to skončilo. A proč? Přijde mi, že každá druhá instagrammerka bloguje, říká si bloggerka (samozřejmě na to upozorňuje její bio na instagramu) a já ztratila chuť psát blog, protože koho by zajímaly kecy nějaký obyčejný holky, která moc necestuje (jednou dvakrát si někam zajede), protože na to prostě nemá prostředky.
                Jak jsem ale začala svůj úvodní článek číst, vzpomněla jsem si, jak mě to naplňovalo - všechno no psaní, úprava fotek a vzhledu blogu, čtení komentářů (bez kterých bych asi svůj blog nikdy nevedla, což není nejlepší přístup k blogování, ale já bych bez komentářů prostě blog nevedla a jsem n e s k u t e č n ě netrpělivá, takže čekat až se můj blog třeba trochu proflákne a někoho zaujme? Nic pro mě, hlavně jsem si nikdy nevěřila - NEJVĚTŠÍ CHYBA, co může člověk v životě udělat, protože s tímto přístupem bude vždy nejistý, což je sakra vidět!). Dostala jsem v tu ránu chuť se vypsat a zase patřit mezi nějakou tu bloggerskou komunitu, poznat nové fajn lidi s různýma pohledama na svět a chybělo mi psát sálodlouhé články, na které stejně potom nebudu mít čas a blog do měsíce zruším.  NE! Nebudu negativní. Prostě ne. Nebudu přemýšlet o tom, že bych zase nějak chtěla rozjet blog, jen jsem měla opravdu náladu se vypsat. Hrozně mě to baví. A nevím, jestli by o to někdo stál. Já nebudu lhát a řeknu narovinu, že prostě nějaké ty komentáře a pravidelné čtenáře potřebuju, aby jsem se na blog opět nevykašlala a viděla, že to co dělám, má smysl! 
 Tenhle článek si stejně asi nikdo nepřečte. Kdo by žejo. 

Ale kdyby se přece jenom někdo objevil, napište mi, co si myslíte vy o dnešním blogování, jestli je to už ohraná záležitost, protože bloggerek je už nespočet, a nebo si stojíte za tím, že není bloggerka jako bloggerka :) Díky! A.
..................................................................................................
Poznámka
(*když si teď ten článek zpětně čtu, nechci aby ve vás vyvolal pocit, že jsem hrozná chudinka, abyste mi tu zanechaly komentář, protože jinak se na to zase vyse*u. Ne, prosím, takhle to vůbec neberte, v rychlosti jsem sesmolila slova, která třeba ani nedávají někomu z vás smysl. Ale pro mě je smysl ten, že jsem po dlouhé době vypustila své myšlenky a cítím se šťastně.) 

8 komentářů

  1. Hele je super, že jsi upřímná, každý přeci píše blog hlavně proto, když má sledovanost :) Ať už jsou to pouhé 2 komentáře denně. Já bych to určitě nezahazovala a zkusila to. Minimálně já budu tvojí pravidelnou čtenářkou :) Děkuji ti také za milý komentář na mém blogu. A co si vlastně o blogování myslím? No hele, je pravda, že v dnešní době má blog skoro každý, ale proč vlastně ne? Je to takový online veřejný deníček. Přeji hodně štěstí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super, děkuju moc za podporu, ale já sama ještě nevím, co chci a jestli mě to ještě pořád po takové době naplňuje :).

      Vymazat
  2. Narovinu, mám to úplně stejně :D Bez sledování, návštěv a komentářů mě to taky vždycky brzo přestalo bavit :) To si myslím, že je úplně normální :D každopádně je fajn si psát blog a do nečeho investovat svůj čas, člověk i něco vytváří. Já svůj blog vedu taky primárně pro sebe, abych neztratila žádný recept, co upeču :D jinak je pravda, že teď bloguje kde kdo, ale kvalita většinou nic moc :/ není blogerka jako blogerka. Já se tak třeba nenazývám. Protože nejsem :D to že píšu blog pár měsíců ze mě blogerku nedělá.

    https://wantbefitm.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já znám právě že hodně holek, které mají blog, na který chodí pár lidí a žádné komentáře nemají, a i tak je to baví a nelámou si s tím hlavu, což hrozně obdivuju. Já bych to nedokázala. A jak ty píšeš, tak v tom nejsem alespoň sama! Někdo se pokládá za blogerku jen že si blog založí, holt každý to má jinak.. :)

      Vymazat
  3. Ahoj, předem ti poděkuji za smysluplný komentář u me na blogu.
    Já bloguji, protoze se potřebuji vypsat z toho co se mi honí hlavou a taky rada na různý věci co mě serou picuju. Sama vyhledávam blogerky, které píší názorové články, ale moc jich není. Kdysi jsem zakládala blog, protoze me bavila móda, ale když jsem měla příležitost psat o módě profesionálně, tak me to přestalo cele bavit. Sledovanost moc neřeším, ale samozřejmě jsem potěšena vždy, když zjistím, ze někdo marnil cas se svým komentářem u me, i když jde jen o "super fotky". Blog je radost hlavně pro mne a když i pro nějaké čtenáře, tak to je jedině bonus!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já děkuju za komentář. Tak alespoň jsi zjistila, co tě opravdu baví a naplňuje, na což já se zatím snažím přijít, tak snad :D.

      Vymazat
  4. Nevzdavej to a zkus chvili vydrzet ta ctenost treba prijde casem. Ja desne dlouho chtela megasledovanoost ale nakonec si vaziim par lidi co mi jsou verny a vazi si me nez miilion fejkovejch komentu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za dodání odvahy! Opravdu to zkusím a sama uvidím, jak to půjde a jestli mě to baví :) Ale žádné zázraky nečekám, co se blogu a čtenářů týče.

      Vymazat

Za každý smysluplný komentář předem děkuju :)

© Adela's Words Blog
Maira Gall