neděle 21. října 2018

Film "A STAR IS BORN"

Film s českým názvem "Zrodila se hvězda", jehož hlavní role obsadila Lady Gaga & Bradley Cooper jsem viděla v kině a upřímně bych před jeho zhlédnutím neřekla, že mu budu věnovat samostatný článek.
Jak se můj názor po 2 hodinách a 20 minutách změnil? 

Po přečtení si obsahu filmu jsem si myslela, že to bude prostě hudební film o muzikantech, kterým přeroste sláva přes hlavu a skončí jako alkoholici a drogově závislí. Po zhlédnutí traileru jsem si  ale říkala, že to vlastně nemusí být tak špatný - hlavní písnička ze soundtracku filmu Shallow je nádherná, Bradley je můj oblíbenec a všeobecně "styl" kamery a prostředí mě zaujal, a tak jsem se rozhodla, že na to půjdu do kina. 


O čem film je: 


Ve zktrace je film o slavném country zpěvákovi Jacksonovi (Bradley), který objeví neznámou a velmi talentovanou zpěvačku Ally, kterou proslaví. Z Jacksona se stává alkoholik a sláva Ally zastinuje jeho kariéru...


Můj názor na film:


Lady Gaga dokázala, že není jen neuvěřitelně talentovaná zpěvačka, ale i herečka. A Bradley? Ten umí snad všechno :D Hrát, zpívat, režírovat...

Film, jak už námět, herecké výkony a hlavně ty pěvecké (soundtracky poslouchám do teď, protože ty se sakra povedly), vizuální stránka, prostě skvělé! Co bych asi vytkla - na můj vkus byl příběh dost natahovaný, zbytečně dlouhý (136 min - určitě by se do těch 2 hodin vešel) a taky dost předvídatelný (nebudu spoilerovat, ale kdo viděla, tak ví...).

Jsem hlavně ráda, že jsem tenhle film viděla v kině, protože je to přece jenom na velkém plátně s velmi kvalitním zvukem trochu jiný zážitek než doma v posteli.

Soundtrack <3

Každopádně po 2 týdnech, co byl film uveden na česká filmová plátna je již zařen na čsfd jako 188. nejlepší film a celkové skóre má 86%, což je super výsledek!

Viděli jste film a nebo Vás alespoň zaujal?
Dejte mi vědět v komentářích :)




32 komentářů

  1. Film jsem ještě neviděla, bohužel se asi do kina v následujících dnech nedostanu, ale moc bych ho chtěla vidět už jenom kvůli Lady Gaga :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já třeba Lady Gagu moc nikdy nemusela (nelíbila se mi její hudba), ale díky tomuhle filmu jsem si ji oblíbila :)

      Vymazat
  2. Film som ešte nevidela asi si ho tak skoro ani nepozriem lebo o ňom počujem z každej strany a spoilerom sa neviem vyhnúť, no soundtrack z filmu už počúvam :D
    www.danycuks.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spoilery jsou nejhorší (hodně to zažívám se seriálama, protože je nikdy nevidím hned jak vyjdou, ale až po nějaké době)..

      Vymazat
  3. Veľmi rada by som si tento film pozrela, hlavne kvôli nim dvom :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ráda bych tento film taky zkoukla. Všechny kamarádky si ho nemůžou vynachválit, takže ho chci nutně vidět taky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Holky z bytu o něm mluvily, že na něj půjdou a když se vrátily, tak z něm byly učarované, hrozně moc se jím líbil :) Já se na něj asi někdy podívám s mamkou - milujeme muzikály :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem doml přišla úplně okouzlená, hned jsem si šla pustit soundtracky a zpívala si je až od noci :D

      Vymazat
  6. Na film jsem slyšela jen samou chválu, možná, že na něj do kina taky zavítám :))

    OdpovědětVymazat
  7. O filmu vím, ale neviděla jsem. Rozhodně se ale do kina chystám, tak snad bude fajn, jak se o něm píše :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  8. Samotný film som ešte nevidela, no soundtracky z neho sú nádherné :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat
  9. Časem na to určitě kouknu, ale souhlasím s tím, že Lady Gaga je nejenom dobrá zpěvačka, ale i herečka. Hrála i v jedné ze sérií American Horror Story a díky tomu jsem ji začala mít mnohem víc ráda :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu sérii AHS, kde hraje se chci už strašně dlouho kouknout, ale ještě jsem se k tomu nedostala, ale taky jsem tam na ní slyšela samou chválu :)

      Vymazat
  10. už od začátku to pro mě bylo takový klišé a nelákalo mě to. jednoduše jsem byla rozhodnutá, že jdu na úžasňákovi dva, to byla prostě lepší volba a pořád po recenzích v těch očích to jako klišé trochu mám. a do kina bych na to prostě nešla, ale třeba se na to podívám doma. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si říkala, že je to hrozná pohádka a tak.. ale po zhlédnutí celého filmu (a ne jen traileru) zjistíš, že to má i dost realistické prvky :) Určitě na to koukni alespoň doma, taky nejsem moc fanoušek kin a většinou si radši všechno pustím doma v klidu :D

      Vymazat
  11. Už jenom kvůli tomu vidět Lady Gagu hrát si film asi pustím :D
    Díky za recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to byl jeden z mých důvodů, proč film vidět :D

      Vymazat
  12. O víkendu jsem se dívala, co se hraje v kinech a tento film mě zaujal! :) Určitě se na něj chci podívat:)

    OdpovědětVymazat
  13. Nějak se mě to vyhlo, ale moc se mi to líbí podle tvého popisu. A také ty pisničky jsou moc hezkee :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, tak vidíš, to jsem ráda, že jsem alespoň někomu poradila něco, co nezná :)

      Vymazat
  14. Všichni jsou z toho filmu natolik vycákaní, že ho musím vidět!


    Dokonalý tabu

    OdpovědětVymazat
  15. Na tenhle film chci moc jít. Viděla jsem trailery, než vyšel a hned jsem si řekla, že ho musim vidět. Takže děkuji za recenzi. Jen se teď vůbec nedostanu do kina. Škola a práce mi to prostě nedovolí. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, taky do kina nechodím moc často.. Ale věřím, že si někdy čas najdeš a ty dvě hoďky si alespoň nejen odpočineš, ale koukneš na super film :)

      Vymazat
  16. Já na to pořád narážím a dlouho se k tomu přemlouvám, no, asi bych měla :D Zajímalo by mě to, hodnocení to má fakt super. A to, že tam hraje Lady Gaga, to jsem nevěděla.

    OdpovědětVymazat
  17. Ten film jsem viděla, hodně mě zasáhl a také o tomto filmu píši článek, který vyjde zítra :)
    Jedna holka vzadu v kině začala tak nahlas brečet, mamka vedle mě taky, pak jiné dvě holky se začaly smát, nevím čemu se smáli

    OdpovědětVymazat
  18. Krásný blog a skvělá témata - beru odběr :-) Co se týče filmu, bohužel jsem neměla možnost vidět :-( ale už jen Lady Gagu bych ráda viěla ve filmu takže si to nenechám ujít :-)

    OdpovědětVymazat
  19. O filmu jsem slyšela a už se těším až si najdu čas na něj se podívat. Moc pěkně napsaná recenze:-).

    OdpovědětVymazat
  20. Přesně takové filmy jsou super vidět v kině. Jsem podobného názoru jako ty a jsem ráda, že jsem na to zašla do kina. Začátek mě příliš neoslovil, ani nevím proč, ale pak to začalo být fantastické.

    OdpovědětVymazat

Za každý smysluplný komentář předem děkuju :)

© Adela's Words Blog
Maira Gall