sobota 8. prosince 2018

Jak mít vánoční náladu

Čím jsem starší, tím mám méně vánoční náladu. Chodím do školy, na brigádu, dárky sháním na poslední chvíli a pak je najednou po Vánocích, je Nový rok a je zase vše při starém... 

Letos jsem si ale řekla, že si v průběhu prosince dám trošku pauzu od práce, nechám si více volna, abych se mohla věnovat typickým vánočním aktivitám, protože jsem je v uplynulých letech celkem šidila a pomalu Vánoce ani nepostřehla... 

Pokud vánoční náladu postrádáš kvůli všem povinnostem jako já, tenhle článek je pro Tebe jako dělaný :) 
Nejsem vůbec fanoušek přeplněných vánočních trhů na Staromáku, vloni jsem tam nebyla, ale letos se chystám, alespoň si chci vyfotit ten stromeček na ig (typical :D) a dát si trdlo, který jsem taky neměla ani nepamatuju :)


Už od začátku prosince povinně poslouchám všelijaké vánoční písničky, od českých po anglické, a musím říct, že díky nim tu náladu opravdu chytám :) Tady jsem Vám sestavila takový menší playlist mých úplně top písniček, bez kterých si Vánoce neumím představit :)
 S mamkou jsme se dřív vždycky sešly v kuchyni, pustily si vánoční písničky, zapálily svíčky, které provonily celou místnost a pekly jsme, povídaly jsme si... Letos si to chci zopakovat, je to jedna z mých nejoblibenějších aktivit (hned po nakupování a balení dárků - miluju, když koupím věc, kterou 100% vím, že se danému člověku bude líbit a nemůžu se dočkat, až si ho rozbalí :))
Vánoční filmy jsem podle mě stoprocentní lék na nevánoční náladu! Je jich spoustu, ale tyto jsou asi moje nejoblibenější :) V televizi jich budou jako každý rok určitě dávat požehnaně, tak si někdy k televizi sedni, dej si něco dobrýho a odpočívej :) 
Zrovna zítra chci jít do kina na Grinche, kterýho miluju s Jimem Carreyim, takže animovanou verzi si nesmím nechat ujít. 
 
Zdobení si pokoje na mě moc neplatí, protože světýlka mám v pokoji celoročně (vždycky si je chci po Vánocích sundat, ale je mi to líto), moje jediná dekorace jsou svíčky, kterých mám v pokoji asi deset :D Ale vím, že někdo si na dekorace potrpí a má díky nim vánoční náladu :)

25 komentářů

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak nejvíc se snažím naladit pomoci pisnicek a jinak nemůžu odolat různým dekoracím v obchodě!

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny tyhle tipy jsem už letos pro získání vánoční atmosféry zkusila. Nakonec stejně pomohl ten první aneb vánoční trhy s trdelníkem a svařákem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jeej, pekný článok :) V podstate všetko človek aj vie, a ja by som aj strašne rada všetko robila ale vôbec ešte nestíham panečku :D Asi až tesne pred Vianocami, čo už...

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherně zpracovaný článek😊 mám to asi jako ostatní, že Vánoce moc ráda nemám, ale někde v hlouby duše vím, že je chci mít ráda😄 ještě bydlím u rodiču, kteří mi to dost kazí a znepříjemňují. Věřím, že až se odstěhuju konečně, tak si (snad) najdu čas a udělám si Vánoce hezký. Ukládám si tvůj článek, až bude zase potřeba😊
    Silluety, silluety.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Super tipy :) na mě asi nejvíce funguje ta procházka po vyzdobeném městě anebo filmy :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak myslím, že dle tvých rád už mám všechno hotovo 😊 už se na ten den D fakt těším 😊

    OdpovědětVymazat
  8. Tipy jsou to super, mně osobně dost navodilo vánoční náladu to zmíněné pečení perníčků se zapálenou skořicovou svíčkou. A včera jsem se s milým prošla na svařák městem a úplně jsem ty Vánoce cítila ve vzduchu, ještě kdyby sněžilo:D Už se těším, přesně, jak jsi psala, až si budou ostatní rozbalovat dárky ode mě a budou z nich mít radost.. :D)

    OdpovědětVymazat
  9. Já letos vánoční náladu vůbec nemám :D, ale přitom koukám na filmy, pouštím si písničky, chodím na vánoční trhy, rozbaluji adventní kalendář den po dni a nic :D. Tak snad to dorazí, ale nevim nevim :D

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
  10. Jo, tohle jsou všechny věci, které dělám ráda a které jsou pro mě odreagováním od všedních dnů. Hodně lidí bere přípravy na Vánoce jako shon, já to mám naopak, jako oddych. :)
    Z písniček je moje oblíbená Last Christmas, mám ji ráda i ve verzi od Ashley Tisdale.
    Co se týká pečení, tak to jsem i při bydlení v Praze jezdila k našim a pekly jsme s mamkou, to je prostě můj zvyk, kterého se nevzdám, ať by se to chlapovi líbilo nebo ne. :D
    A v práci pílám svíčky, abych si trochu zlepšila atmosféru, vánoční vůně a vždycky je tak hezký, jak každý přijde a reaguje na to, jak to krásně voní. Jo Vánoce jsou úžasné. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Prošla jsem po vánočním Brně, pustila si písničky k balení dárků a vyzdobila si na poslední chvíli pokoj.. a stejně to na mě moc nepadá letos :D asi to bude stresem ze všech věcí okolo. Ale k vánočnímu filmu už si konečně musím sednout nějaký večer! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkný článek, ale myslím, že moje okolí by uvítalo článek na téma "jak Vánoční náladu zmírnit" :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  13. Mívám stejný problém, ale letos je to spíše naopak - naštěstí! :D
    Vánoční trhy a filmy mě vždy nabudí tou pravou atmosférou a letos se šíleně těším na Vánoce :))

    OdpovědětVymazat
  14. Moc pěkný článek, jen ho čtu a jsem vánočně naladěná :D taky jsem to za poslední roky měla tragičtější, ale letos, když bydlím s přítelem, je to lepší! Navíc poprvé jedu teď o víkendu na trhy do zahraničí, tak se moc těším! :D

    OdpovědětVymazat
  15. Ja tak isto čím som staršia tym viac ta vianočná nalada ustupuje a stromček robim na štedry deň keď už musím :D zatial mam upečené iba medovníčky uvidím do čoho sa ešte dokopem ale určite k vianočnej nálade by bodla poriadná nádielka snehu:))

    OdpovědětVymazat
  16. Všechno dělám a miluju to. Já prostě Vánoce zbožňuju. :-D

    Hlava v knihách

    OdpovědětVymazat
  17. Já teda se naladit nikdy nemusím. Vanoce miluju odjakživa. Letos jsem si naplánovala i dovolenou, takže aspoň přes svatky nebudu v práci.

    OdpovědětVymazat
  18. Skvělé tipy :) Vánoční atmosféru postrádám, u nás se pořád jen uklízí, stresuje, že není nic hotové. Až si říkám že bude lepší příští rok radši slavit někde u moře :D

    OdpovědětVymazat
  19. Stav se v Londýně, tam vůči vánoční náladě nelze být imunní :D
    Jinak jsou to skvělé tipy, které rozhodně fungují.
    Miluju tvoje fotky :)

    OdpovědětVymazat
  20. Já tak miluju, jak máš ty články zpracované! :) Moc dobré tipy. Já s vánoční náladou problém nemám, chytám jí už od konce října :D

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  21. Vánoční písničky a koledy jsou super. Také je moc ráda poslouchám :). Máme podobné písničky, které máme rády.
    Každoročně pečeme na chalupě s tetou. Je to taková tradice a vždy se na to moc těšíme.
    Mám ráda Pelíšky, Anděl Páně 1 i 2 a těším se i na Po strništi bos (hrála tam kamarádka a film se natáčel v sousedním městě). Mám ráda české filmy. Máme doma TV program a zrovna dnes jsem si tam zvýrazňovala, na co se chci koukat :).

    OdpovědětVymazat
  22. Všechny tvoje tipy praktikuji. Ze všeho nejvíce mám ráda pečení, zdobení bytu a hudbu. To pak jde všechno krásně spojit. Jo a ještě bych k tomu přidala svařák :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  23. Přesně tak se nalazuji já, je to taková má rutinna na Vánoce - filmy, písničky, procházky, krásné... Vánoce dokáží být fakt kouzelné, když člověk chce.

    OdpovědětVymazat
  24. Já jsem si ale všimla že mi vánoční nálada zmizela po tom co jsem přišla na to že Ježíšek neexistuje což už je dlouhá doba.... (3-4) roky

    OdpovědětVymazat

Za každý smysluplný komentář předem děkuju :)

© Adela's Words Blog
Maira Gall