sobota 26. ledna 2019

Seriály v roce 2019

I když už je první měsíc roku 2019 skoro za námi, rozhodla jsem se - jako seriálový maniak - sepsat podle mě ty nejzajímavější a nejočekávanější seriály, na které se těším a věřím, že nám ten rok zpříjemní :)

Filmy v roce 2019 budou hned v příštím článku 

Předpokládám, že Stranger Things všichni znáte a že se na 3. sérii, která vyjde 4. července, nemůžete dočkat stejně jako já.
Pro ty, kdo opravdu netuší: seriál je zasazen do 80. let a mísí drama, fantasy, sci-fi, horor... Víc prozrazovat nebudu, radši se sami podívejte :) 



Pokud někdo znáte seriál The Fosters (první série je už 5 let stará, ale já ho začala sledovat až teď v lednu a miluju ho!), tak Good Trouble je jeho spin-off a je vysílán od ledna.
Ve zkratce - The Fosters je o rodině, která se skládá z lesbického páru, syna jedné z předchozího vztahu s mužem a postupně ze 4 adoptovaných dětí, které neměly zrovna lehké dětství.
Good Trouble se právě orientuje na Marianu a Callie, které už jsou dospělé a rozhodnou se přestěhovat do LA, najít si svůj vlastní byt a pracovat. 


Na podzim roku 2018 byla uvedena první série a já k tomuhle seriálu byla trochu skeptická, přece jenom "předělání" staré dobré Sabriny.. No nevím.. Ale Netflix prostě umí :) 
 První díly byly ok, ale nic prostě z čeho bych byla unešená, ale když se do toho děje zažerete, začne Vás to bavit! 
Druhá série má vyjít v dubnu a dokonce jsem se díky zjišťování informací na tento článek dozvěděla, že Sabrina získala třetí i čtvrtou řadu - tak uvidíme, jak se to bude dále vyvíjet!
Ve zkratce - Seriál je o Sabrině, která se o svých 16. narozeninách dozví od svých tetiček, se kterými žije, že její otec byl čaroděj a matka člověk, a ona si musí vybrat, na jakou životní cestu se vydá...

První série vyšla na podzim minulého roku a já ho sleduju od úplné premiéry. Strašně mě zaujal. 
Druhá série má právě vyjít v tomto roce.
Je o Joeovi (kterého mimochodem hraje Dan z Gossip Girl, já ho nemám hrozně ráda, není mi vůbec sympatickej, ale do týhle role se mi hodil :D), pracuje v knihkupectví v NYC, kde potká dívku, dívku, kterou začne být posedlý
Navíc v seriálu hraje Shay Mittchel z PLL (Emily), takže takový bonus, i když její postava není zrovna nejsympatičtější :D 



Tenhle seriál jsem sem dala jen proto, že vím, kolik z Vás tenhle seriál úplně miluje a nemůže se dočkat na finální sérii v dubnu... Já neviděla ani jeden díl, třeba bych ho milovala, ale nevím, prostě mě vůbec neláká. 


Tentokrát spin-off k seriálu Pretty Little Liars, který určitě většina zná. Přesné datum se ještě neví, ale hlavní postavy se v ní ujaly postavy z PLL Alison a Mona
Nová herečka bude Sofia Carson, kterou určitě znáte z jejích předchozích filmů/seriálů. 
Mně osobně finále PLL hrozně zklamalo a vůbec nevím, co očekávat od tohoto. Uvidíme :)

Znáte některé z těchto seriálů?
A na jaké se těšíte v roce 2019 Vy?


36 komentářů

  1. Akurát asi pred 5 dňami som dala šancu seriálu "You" a zvládla som ho len do 5 časti, aj to už som si na konci, keď išiel zabiť Peach povedala, že "okej, toto nie je pre mňa", čo som si vlastne hovorila už asi od druhej časti ale stále verila, že sa to rozbehne :D Všetko mi to prišlo absurdné a jeho postava strašný paradox, iritovalo ma to a nevedela som ho už vystáť...
    Recenzie-Kozmetiky

    OdpovědětVymazat
  2. Znam jen GoT z tveho vyberu, ale nemuzu se dockat! Ja cekam na the walking dead a orange is the new black:). Ted koukam na scream queens, docela sranda. Na stranger things se chystam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Orange is the new black jsem sledovala do 2. série a pak mě to nejak přestalo bavit... Na Stranger things se těš, je to fakt super :)

      Vymazat
    2. Mě to přestalo bavit minulý rok, ale konec byl nakonec super, tak jsem zase v očekávání na novou sérii:D Znáš to. Člověk pořád čeká na nový seriály:D

      Vymazat
  3. Na Stranger thing se těším moc! :) A zajímavě vypadá i Chilling adventures. N agame of thrones jsem koukala, ale po hypu už mě to přešlo, protože to bylo všude. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si právě i přes ten hype, co všude byl ohledně GOT, nepustila ani jeden díl, což je divný, protože vždycky když je něco hrozně populární, musím se alespoň kouknout, abych viděla, proč :D Ale u tohohle to teda byla velká výjimka.

      Vymazat
  4. stranger things nesleduju, ale chtěla bych, jen jsem se k tomu jaksi nedokopala a to z důvodu hlavní postavy Eleven. přímo nesnáším herečku Millie Brown a je pro mě přímo nesnesitelná v reálném životě. co se týče jejího vystupování a chování.
    o Sabrině jsem slyšela a ráda bych se na to podívala! znělo mi to úžasně a má to takový hezký nádech příjemné doby. nevím proč. každopádně jsem člověk co čeká na game of thrones.. zbytek neznám. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Millie a její chování v reálu vůbec nesleduju, takže to vůbec netuším :/ Ale u You mě taky hrozně vadí hlavní herec, ale překousla jsem to :D
      Sabrina je moc fajn seriál, taková oddychovka :)

      Vymazat
  5. V roku 2019 sa teším na veľmi veľa filmov a seriálov. Dala si sem naozaj super seriály. Z mojich najobľúbenejších sú to Stranger things 3, Pretty little liars a ešte určite odporúčam aj The Bold type 3 :)
    Simple but significant

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aaaa na Bold Type jsem úplně zapomněla!! :D Taky ho mám moc ráda :)

      Vymazat
  6. O You jsem už slyšela, ale spíš něco negativního. Na Sabrinu jsem koukala jako malá holka, mohla bych to zkusit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já na IG na You slyšela jen samý super ohlasy, asi sledujeme jiný lidi s jiným vkusem :D
      Každopádně Sabrina je super oddychovka :)

      Vymazat
  7. Tak nejvíc mě zaujal seriál You a pak spin-off k PLL! Já z toho konce byla tak zmatená, že uvidíme, co vznikne z tohoto :D :)

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já se toho spin-offu celkem bojím, co za blbosti zase vymyslí :D A ještě když tam bude jen Alison a Mona, který jsem nikdy moc v PLL ráda neměla.. No určitě mi v něm budou chybět hlavní postavy.. :) Ale tak nebudu soudit dopředu, třeba to nakonec nebude tak špatný :)

      Vymazat
  8. Já osobně se těším na Game of Thrones. :-) to je moje srdcovka, o těch dalších jsem slyšela, ale nijak víc je neznám. Každopádně to vypadá na zajímavý výběr. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem hodně zvědavá na PLL :) ten seriál mě bavil ze začátku vážně hodně, ale ke konci už jsem moc nevěděla, co si myslet.

    OdpovědětVymazat
  10. Já na seriály vůbec nekoukám, ani na to moc nemám čas, ale vypadají zajímavě :))

    OdpovědětVymazat
  11. Tedy, to jsem nevěděla, že se chystá PLL, já do toho byla strašně zažraná, ale nakonec jsem to ani nedokoukala, už mi to ke konci přišlo trapné a zbytečně protahované. Sabrinu plánuji shlédnout a na GOT se těším moc! Super článek:)

    OdpovědětVymazat
  12. Já se určitě těším na Hru o trůny, to je moje největší srdcovka. :) A pak na Stranger Things. :)

    I am Lenka

    OdpovědětVymazat
  13. asi som jediná na svete kto nevidel stranger things :D :D :D a na GOT sa teším velmi! :)

    OdpovědětVymazat
  14. na Stranger Things sa tesim a You som akurat vcera zacala pozerat. inak ani poriadne neviem, ake serialy alebo nove serie uz existujucich serialov maju vyjst. rada sa nechavam prekvapit.

    OdpovědětVymazat
  15. TO BUDE ROK! Hlavně kvůli GOT! A možná i trochu Stranger things, ale bojím se, že už to nebude ono.
    You chci co nejdřív vidět.

    Dokonalý tabu

    OdpovědětVymazat
  16. Akože na polovicu z týchto seriálov som pozerala recenzie a teda neboli veľmi pozitívne .Stranger things a got je super, k tomu got sa fakt musíš dostať, je to veľmi dobre. Síce posledná séria sa mi až tak veľmi nepáčila ale stále to je dobrý seriál. Avšak chápem ze keď máš radšej take oddychovejšie tak si pozrieš tie. Dana z gossip girl som už dlho nevidela no ale seriál mi bohužiaľ príde ako ďalšia teenage drama :(

    OdpovědětVymazat
  17. Ohh, toľko vecí, ktoré si potrebujem pozrieť a ku ktorým sa musím vrátiť (ach jaj, Stranger Things ma čaká ešte 2. séria, viem, meškám), ale vďaka za tento článok :)

    OdpovědětVymazat
  18. Skvělý článek :) Já se určitě chystám na finále Hry o trůny a seriál You :) A ještě i na třetí řadu Příběhu služebnice :)

    OdpovědětVymazat
  19. Já se těším hned na několik dalších řad seriálů se Stranger Things v čele :) Ale na Sabrinu nejspíš taky kouknu :)

    OdpovědětVymazat
  20. Já se chystám podívat se na první sérii You:) :D. Ale nemůžu se dočkat PLL The Perfectionists <3 <3 PLL jsem milovala a miluju :D, tak se těším, až bude konečně něco nového:).

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
  21. Zaujímavé seriály. Určite si ich pozriem až výjdu :-D

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  22. To, že bude spin-off k PLL jsem vůbec netušila .. doufám, že to nebdue blbost :D přijde mi, že se snaží tvůrci akorát vytřískat prachy z toho a pořád vymýšlí další a další věci k tomu.

    OdpovědětVymazat
  23. Máme to teda podobné :) . Hlavně Stranger Things, GoT and YOU se nemůžu dočkat.

    Life by Angellyca

    OdpovědětVymazat
  24. Tyjo, to zas bude něco na styl PLL :D měla jsem PLL ráda, ale jen ze začátku, pak už mi to přišlo moc přehnané a zamotané :D Jinak se na nic jiného z tvého seznamu nedívám ,ani neznám:O

    OdpovědětVymazat
  25. Joo, přesně tak to tam vypadalo. Odpadky a bezdomovci.. :) Ale tak to vlastně vypadá i někde v Praze a to Prahu považuju za krásné město. ♥

    Tyjo, já úplně seriálový maniak nejsem. :D Ale miluju Gossip Girl a Sex ve městě,a pak české seriály. :D PLL jsem ale tak sledovala celý. :) A díky za tip YOU, to myslím, že by mě bavilo. :)

    OdpovědětVymazat
  26. You som nedávno dopozerala a veľmi sa mi to páčilo - bolo až mrazivé, ako jednoduché je dostať sa niekomu takto pod kožu :O Inak Stranger Things si chcem už veľmi dlho pozrieť, dúfam, že sa mi to čoskoro podarí :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat

Za každý smysluplný komentář předem děkuju :)

© Adela's Words Blog
Maira Gall