pondělí 31. prosince 2018

Highlights of 2018


Ať už byl tento rok sebevíc hroznej, nebo sebevíc skvělej - je u konce ... Jedna kapitola v životě je za námi a před námi další. 

Někdy se podle mě ten Nový rok moc hrotí. "Začnu od 1. ledna cvičit, jíst zdravě, ..." dosti častá věta na konci roku, nebo klidně i v polovině roku. Proč ale čekat až na další rok, když můžeš začít hned teď? To, že je 1. ledna a ty začneš cvičit není nic jiného, než když začneš cvičit třeba 3. září... Je to úplně to stejný... 

Já nikdy nebyla člověk, který by měl dlouhý list s novoročními předsevzetími, ale vždycky jsem si říkala takovéto klišé, jakože "new year, new me", "tenhle rok bude úplně jiný" a stejně houby. Rok uteče jakoby nic mně nepřijde, že bych se nějak změnila ... 


Ještě jednou krásný nový rok a užijte si Silvestra (a nepřežeňte to!)

Konec okecávání a rovnou na to, co Vás baví asi nejvíce - fotky a samozřejmě malý povídaníčko!
Hodně stručně jsem sepsala, 
co se v mém životě v roce 2018 stalo a co jsem dělala :) 

↓ ↓ ↓ 














18 komentářů

  1. Tenhle článek se mi moc líbí. :) Super shrnutí.
    A souhlasím s tebou, podle mě se to přeceňuje. Lidi čekají na zázraky, které se nestanou pouhým otočením listu v kalendáři. :)
    Krásný Nový rok!

    Lola Jukelson

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc a s tím "pouhým otočením listu v kalendáři" si to naprosto vystihla! :)

      Vymazat
  2. Ty fotky jsou boží! V jaké si to dělala appce? :) Viděla jsem to i u tebe na Insta a hned mě to oslovilo. Já si předsevzetí také moc nedávám, přijde mi to zbytečné. S čímkoliv mohu začít během roku, ale je pravda, že je to určitá motivace na to new year, new me :D

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek, hezky sis s fotkama vyhrála. Já měla v celku fajn rok, takový průměr:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si vždycky řeknu, že to udělám nějak jednodušše a nakonec s těma fotkama a úpravama hrozně bojuju a potřebuju to mít přesně jak si "vysním" :D
      To je fajn :)

      Vymazat
  4. Krásné shrnutí roku, moc ráda tyto články čtu! :) Ať je pro tebe i ten následující úspěšný a plný hezkých okamžiků :))

    OdpovědětVymazat
  5. Tento článek si zpracovala úplně úžasně, moc se mi líbí, jaks to pojala :) Jinak já si žádná novoroční předsevzetí nedávám, taky mi přijde, že se to zbytečně moc hrotí a nový rok se přeceňuje ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Vážně moc pěkně vymyšlený článek :) A nemůžu nic jiného než souhlasit hlavně s tím hrozným lednem :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ti přeji spoustu úspěchů v tom roce novém!:) A jinak to vypadá na cestovatelský a hlavně párty rok u tebe.. jako ten 2018:)

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkně provedené shrnutí. Já vlastně ani na konci roku nebilancuju, o předsevzetích ani nemluvě ;-).
    Tak ať je ten letošní rok prima

    OdpovědětVymazat
  9. Tohle shrnutí se mi moc líbí! Já si chci psát celý rok do diáře co jsem jaký den dělala (a i píšu) abych se pak k tomu mohla zpětně vrátit :)

    OdpovědětVymazat
  10. Bezvadný článek, pěkně shrnutý :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné shrnutí jednoho krásného roku. :)
    Tak ať je rok 2019 stejně dobrý a nebo ještě lépe lepší! :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  12. To je úžasně zpracovaný článek..Ty měsíce roku 2018..super vymyšleno. :))
    Přesně, já taky si moc nedávám předsevzetí, ale na druhou stranu taky doufám v takovéto "Nový rok, nový začátek". Ale musím říct, že rok 2018 byl fajn, tak snad i rok 2019 bude stejný, ne-li lepší. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Super zpracování! Takhle na fotkách se mi to moc líbí, je to takové netradiční od psaného textu.

    Tak ať je tvůj nový rok ještě lepší než ten původní!

    OdpovědětVymazat
  14. Krásně si to zpracovala do fotek, to se mi moc líbí. Můj rok 2018 byl super, ale doufám, že 2019 bude zas o něco lepší, protože vždycky je co zlepšovat :) Jinak ti přeji krásný nový rok 2019 :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  15. Ani nevíš, jak moc mě tenhle komentář potěšil! Děkuju strašně moc, přesně tohle mě nakopává v tom pokračovat :)

    OdpovědětVymazat

Za každý smysluplný komentář předem děkuju :)

© Adela's Words Blog
Maira Gall