sobota 16. února 2019

My Food Diary + kam na jídlo v Praze

- aka 50% of my gallery -


Když byste si scrollovali mou galerií v mobilu, našli byste nějaký ty selfíčka, přírodu, hoodně screenshotů, zápisků do školy (který si stejně nikdy nepřečtu - kdo to má stejně? :D) ale většinu zabírá můj pes a především JÍDLO. 
A proto jsem se rozhodla vybrat pro mě ty nejvíc TOP, co najdu, a sdílnout je s Vámi <3 


 Cafefin, Náměstí Jiřího z Poděbrad

Bún bò Nam Bộ je můj největší favorit!  Zkoušela jsem ve více podnicích, ale práve v Cafefinu mi chutnalo asi nejvíce - navíc k němu přidávají nakrájené smažené závitky, které absolutně miluju, takže je to jasná volba! Stojí kolem 150 Kč, což je možná trochu moc, ale levnější v takovémhle podniku neseženete a skvěle Vás zasytí! :) 
Vyzkoušela jsem i jejich bagety (kolem 90 Kč) a limonády - ty jsou teda taky skvělý! 
Jedinou nevýhodou určitě je velikost podniku - v čase oběda se velmi těžce hledá místo, musíte mít štěstí! 
 Mexická restaurace Barabizna, Praha 5

Moje nejoblíbenější mexická restaurace v Praze. Jelikož je na kraji Prahy, ceny nejsou tak vysoké a jídlo úžasné! Na fotce je Quesadilla Lomitas, kterou si dávám skoro při každé návštěvě! A nahore můžete vidět dezert - churros - nemám s čím srovnávat, byla to moje premiéra, ale moc chutnaly! :)




Angelato, Újezd - Malá Strana

Zmrzlinářství, které musím povinně v létě několikrát navštívit, mají skvělý výběr příchutí :)



kavárna Creperie, Nový Smíchov nebo např. Palladium

Palačinka za dost peněz, ale jednou za čas si ji dopřeju (i když ty doma jsou stejně nej)! :)


Grosseto, Náměstí Míru (více poboček)

Jedna z mála restaurací v Praze, kam se ráda a opakovaně vracím :)
 foto vpravo nahoře: Wafflin', Praha 2 - Vinohrady
 foto vlevo dole: Waf-Waf, I. P. Pavlova

V obou podnicích si můžete zvolit jaké přísady, polevy a další mňamky chcete na wafle (ve Waf-Waf mají i palačinky, ve Wafflinu mám dojem, že ne - ale nechci kecat).

Rozdíly: 
WAFFLIN' - Podle mě má lepší výběr přísad na wafle (miluju si na ni dávat Alpro, což ve Waf-Waf nemají), větší pobočka, takže máte větší šanci, že si sednete. Delší čekací doba (ale nic hroznýho).. Levnější.

WAF-WAF - Rychlost připravení wafle byla neuvěřitelná! Ani ne 5 minut a jídlo jsme měly všechny 3 na stole! Ceny jsou vyšší a za wafli mi 160 Kč přijde opravdu hodně.


Puro Gelato, Staré Město

Taky oblíbená zmrzlinárna, nutnost v létě navštívit!


HOMEMADE <3 

Nikdy se mi nepovedly lívance krásně kulaté a hladké - až do chvíle, kdy jsem objevila super recept a nedám na něj dopustit! Chtěli byste recept? 
S ovocem a zakysanou smetanou je mám nejradši! :)


Obyč rychlo oběd, který ale na talíři vypadal tak dobře, že jsem ho musela vyfotit :)


Domácí donuty - joooo ty já můžu.. Ale to vykrajování a smažení, to už moc ne :D


A kam chodíte nejraději na jídlo Vy? 


8 komentářů

  1. Znám Grossetto a Angelato a do Puro Gelato mám teď voucher ze Slevomatu. Lákavě vypadá ta mexická restaurace. Wafle jsem nezkoušela (a radši s tím ani začínat nebudu;-)), když si chci něco seskládat sama, tak chodím na mražený jogurt do Arkád ...
    A recept na lívance rozhodně chci. Sice mám svůj oblíbený, ale proč nevyzkoušet jíný.

    OdpovědětVymazat
  2. Jee, to vypadá skvěle! Ty fotky mi přivedly chuť na nco dobrého. :D Ta zmrzlina v kornoutu vypadá skvostně! Mimochodem, s tím vyfoceným učivem to mám stejně :D

    OdpovědětVymazat
  3. Super tipy :) některé podniky znám a jiné naopak vůbec. Už strašně dlouho hledám pražskou mexickou restauraci, která by nebyla předražená, tak děkuji za tip :)

    OdpovědětVymazat
  4. oh, mnam *.* zaujimave, ze ja by som napriklad podla mna nebola schopna odporucit tolkoto dobrych miest na jedlo v meste, kde byvam od narodenia. lebo vacsinou jem doma :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já nejradši chodím do Corleone na Andělu, kde mají ty nejlepší Carbonara těstoviny a pak třeba Colloseum :) Puro gelato je super, pak mám ještě ráda Creme de la Creme ! Pak mám ještě ráda super řeckou restauraci Samos, sice je úplně na okraji Prahy, ale skvělý gyros, souvlaki, halloumi atd!

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  6. Waf-waf je můj sen! :D Já jako závislák na sladkém bych tenhle podnik ve městě asi mít nemohla! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to hodně dobře. :)
    V mém telefonu se najde hlavně příroda a jídlo. :D Selfie sem tam nějaké. Ale jinak nic moc v telefonu nemám, fotím jen pokud něco chci zachytit a nemám u sebe foťák, jinak vše fotím s foťákem. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Super tipy!! Tky mám galerii často plnou fotek jídla :DD A to nejím dané jídlo třeba poprvé. O spoustě míst, která tu zmiňuješ, jsem už přemýšlela nebo kolem nich projížděla, ale doteď tam nebyla. Z těch všech jsem zatím byla v Cafefinu, wafwaf a to je asi tak vše :D přitom se čas od času vydávám fakt do super míst! Tak díky za tipy :)
    Lola-J.cz

    OdpovědětVymazat

Za každý smysluplný komentář předem děkuju :)

© Adela's Words Blog
Maira Gall