pondělí 13. srpna 2018

Recept: Těstoviny s hráškovým pestem

Nedávno jsem v magazínu Albert našla recept, který mě zaujal především tím, že je pro začátečníky a přitom výsledek vypadal tak dobře! Miluju pesto, rukolu, bazalku a i přestože hlavní ingrediencí je hrášek, kterej nemusím, je to jedno z nejlepších jídel, co jsem uvařila!

Proto jsem se rozhodla s Vámi o recept podělit - je to pokrm jednoduchý na přípravu, vegetariánský (miluju maso, ale v tomto případě mi tam vůbec nechybí), krásně a barevně vypadající na talíři a především lehký - ideální na léto - dá se jíst jak teplý, tak studený! 




Já si k výsledku přidala ještě nakrájená rajčata a sojové výhonky. 



41 komentářů

  1. Tak to vypadá božsky! :) Na léto jsou podobné recepty nejlepší :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je fakt rychlovka. Dělávám něco podobného, akorát pesto dělám trošku jinak :)

    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  3. ono to vypadá tak skvěle, ale já tak nesnáším hrášek.
    absolutně ve všem. jediné co snesu je hrachovka.
    ale prostě.. huh, to je moje neoblíbená zelenina.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, hodně lidí hrášek rádo nemá :D Ale tak pesto si můžeš udělat i bez hrášku, nahradit třeba avokádem ;)

      Vymazat
  4. Koukám, že na to jak je to rychlé, to vypadá fakt úžasně! Zkusím, já třeba hrášek mám moc ráda, tak to určitě bude dobré:)

    OdpovědětVymazat
  5. Podobný recept na hráškové pesto som skúsila aj ja, ale spolu to vyzerá fakt božsky :) Aj zdravé jedlo môže byť chutné.

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to opravdu pěkně, možná se tím budu inspirovat až zase nebudu tušit, co si uvařit k jídlu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Super :) vypadá to skvěle a jednoduše. To je recept na tyhle teplé dny, jednoduchý a lehčí, to hned vyzkouším zítra :) díky moc za super tip :) těším se. Já hrášek teda miluju, a domácí pesto, to je top, navíc máme domácí bazalku na balkoně, tak se tesim az to zkusim :)))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že recept zaujal, pokud ho vyzkoušíš, dej vědět, jak to dopadlo a jestli chutnalo - věřím, že jo :)

      Vymazat
  8. Musím říct, že to vypadá výborně! A celkem jednoduše, což je hlavní pro mě, jelikož jsem skutečně totální začátečník, který nemá rád vaření, ale teď do práce si musím vařit, proto se všude možně snažím najít jednoduché recepty :D
    Určitě vyzkouším, díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě taky začátečník, takže když jsem tehle recept našla a zkusila ho, byla jsem na sebe pyšná, protože všem chutnalo a já si přišla jako kuchařka, i když to bylo mega easy :D S sebou do práce je tohle jídlo taky super, sama si ho s sebou někdy nosím ;)

      Vymazat
  9. Tenhle recept je naprosto úžasný! Chci se naučit vařit, ale nemám na to moc čas, ale tenhle se mi bude určitě hodit! Určitě ho zkusím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro začátečníky a pro ty, co nemají čas na dlouhé vyvařování, je tohle jídlo jako dělané :)

      Vymazat
  10. Já taky hrášek příliš nemusím, tedy v něčem mi nevadí, ale samotný nee :D Každopádně tohle vypadá naprosto skvěle!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samotný bych si ho taky nedala :D Nejenže vypadá, ale taky chutná! ;)

      Vymazat
  11. To vypadá dost dobře! A taky snadno a rychle, zkrátka ideální kombinace. Nemít zrovna rozbitý mixér, tak se do přípravy pustím ještě dnes. Já se naučila kupovat si místo klasických těstovin ty čerstvě připravené, chlazené. Jsou dražší, ale výsledné jídlo posunou na úplně jinou úroveň. Vídám je i v Albertu nebo Lidlu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ten mixér je v tomto receptu fakt nezbytný :/
      Čerstvě připravené těstoviny jsem ještě teda neměla, díky za tip, za kvalitu si ráda připlatím :)

      Vymazat
  12. Teda jestli taky nemusíš hrášek a i tak ti to tolik chutnalo, to to asi taky zkusím - ty ostatní ingredience mám jinak moc ráda, takže by to asi fakt mohlo být dobroučký :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem to stejně, až na hrášek všechny ingredienci miluju, takže jsem to riskla a jsem fakt ráda, protože v téhle kombinaci je hrášek úplně v pohodě :D

      Vymazat
  13. Super lehké jídlo na léto :) Super tip. Moc se mi líbí, jak si článek zpracovala graficky, jen tak dál :)

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  14. Já teda hrášek taky moc nemusím, ale tohle vypadá krásně. Pro těstoviny mám trochu slabost. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych těstoviny taky jedla pořád - jsou hlavně jednoduché na přípravu :D

      Vymazat
  15. Tak to jsi dobrá, že jsi šla do vlastního pesta. Já už ho jednou zkoušela a vůbec se mi nepovedlo, tak si ho radši koupím :D :D Jinak těstoviny na tenhle styl taky miluju. Hrášek, to je moje! :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně přijde, že je pesto strašně jednoduchý - prostě všechno hodíš do mixéru, okořeníš podle chuti a je to :D

      Vymazat
  16. Článek je pěkně zpracovaný ��
    Recept vypadá dobře a opravdu docela jednoduše ve třech krocích.. Bych mohla někdy zkusit a zlepšit své kulinářské schopnosti ������

    OdpovědětVymazat
  17. Super tip, těstoviny na všechny způsoby jsou top, hrášek zbožňuju a kombinace toho bude vynikající. Takže aspoň mám tip, co si zítra uvařit do práce! :)

    lifebynikys.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. mnam, vyzera to naozaj dobre. hrasok mam celkom rada, aj ked teda pesto uz pomenej. ale mozno prave takato kombinacia by mi chutila. vdaka za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  19. Tak to vypadá moc dobře!!:O těstoviny celkově miluju, ale jsem líná vařit :( :D

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky většinou líná, proto dávám tipy na takovéhle rychlé recepty ;)

      Vymazat
  20. Tak to vypadá vážně skvěle, ideální rychlovka na léto :) Ráda vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  21. Super, pre mňa výborná inšpirácia na zajtrajší obed. :)

    OdpovědětVymazat
  22. Vypadá to tak moc lahodně a taková rychlovka. Určené přímo na léto.:-)

    OdpovědětVymazat
  23. mňam,mňam,mňam!! Už mi docházejí nápady, co si dělat do práce, takže toto s chutí vyzkoužím. :)

    OdpovědětVymazat
  24. Kdybych doma měla hrášek a ořechy, tak bych to zkusila, ale bude to muset počkat. Vypadá to skvěle. :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Té kombinace s hráškem se já osobně docela bojím, radši si tam dát kuřátko nebo trošku chili. :D Nevím, jestli se někdy k vyzkoušení tohoto receptu odhodlám, ale sdílím tvé nadšení z návodů na vaření pro začátečníky, člověk si pak připadá, že umí alespoň trochu vařit, protože tyhle recepty se snad v 90% povedou. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, to nadšení a pocit, že jsem konečně (i když mega jednoduchýho) uvařila, je k nezaplacení :D

      Vymazat
  26. Já teda hrášek miluju, takže je jasné, co hned budu na kolejích zkoušet vařit. I když možná první zkusím doma a vyzkouším to doma na rodičích :D

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  27. Recept ukládám, takové recepty mám moc ráda.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Za každý smysluplný komentář předem děkuju :)

© Adela's Words Blog
Maira Gall