sobota 3. listopadu 2018

Zkouším: Balea Nose Strips na černé tečky

Je to už pár let co se trápím mám černé tečky na nose. Nikdy jsem to nějak nehrotila (netrápila se tím), ale řekla jsem si, že se toho zkusím zbavit. Již jsem zkoušela Pig Nose od Holika Holika, pásky od Nivey a masku od Pilatenu, ale nic mi radikálně nepomohlo, možná malinko, ale žádný velký zázrak nenastal. (odkaz na článek zde)

Když jsem uviděla v DMku balení 3 ks náplastí na černé tečky s černým uhlím, řekla jsem si, že černé uhlí je na pleť dobré, cena (49 Kč) je za 3 ks náplastí v pohodě a i recenze nebyly špatný, proč to nezkusit? 

Upřímně nemám zas tak nos potečkovaný těmito černými nepřáteli, ale z blízka je to vidět. Dost. Pro představu jsem našla na googlu fotku, jak asi můj nos vypadá, protože se mi to prostě nedařilo vyfotit :D 

Náplasti jako normálně nalepíte na očištěný vlhký nos (vlhčím teplou vodou). Za 10-15 minut odlepíte a měli byste mít čistý nos bez černý teček. Povedlo se? 

Jak můžete vidět na fotkách: moc mi toho nevytáhlo. Asi 5 teček tam bylo vytažených i s kořínkem a ostatní jen tak povrchově. Na nose jsem žádnou změnu neviděla. 

Dost mě to zklamalo. Možná to bude i tím, že mám širší nos a špatně mi náplast na nose držela (hlavně na okrajích nosu, kde mám černých teček asi nejvíc).. 

Znáte tento produkt?
Pomohlo Vám něco na černé tečky? 

Dejte vědět v komentářích :) 

39 komentářů

  1. Podle mě na ty černé tečky nepomůže pořádně nic. Může to jen vypadat, no. Jsem hodně skeptická k těm černým maskám, protože jsem v tomhle ohledu neviděla nijaký rozdíl. Je to škoda, třeba se něco objeví :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na Baleu je to už tak dobré :D

    Já zkoušela černou čínskou masku a ta mi vytáhla úplně nejvíce teček a nečistot a nebo maska, která se dá zakoupit v DM od Garnieru za 50 korun. To jsou moje dva úžasné produkty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám náhodou baleu ráda :D
      A ta čínská maska byla Pilaten?

      Vymazat
  3. Tiež som hľadala niečo na odstránenie čiernych bodiek, no nič poriadne nezabralo. Skúšala som kórejskú čiernu masku (tá pomohla asi najviac) a potom veľa masiek z drogérie.
    Raz som skúšala doma masku: zmes sódy s citrónovou šťavou a výsledky boli celkom prekvapivé.
    simple but significant

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sodu a citrónovou šťávu jsem taky zkoušela, bylo to fajn, ale měla jsem pak nos hooodně suchý..

      Vymazat
  4. Tuto masku jsem taky zkoušela a mám z ní stejné pocity jako ty...Takže zklamání, asi to chce investovat do kvalitnější značky, aby byl výsledek více znát :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám Pilaten a jsem nadmíru spokojená :) Baleu jsem nezkoušela.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  6. Tiež ich mám doma a vôbec mi nesadli, nič nevytiahnú a ešte mi zašpinia nos. :D

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  7. Na černé tečky jsem toho už taky vyzkoušela dost a nikdy se žádný zázrak bohužel nekonal :D Snad jednou něco pořádného někdo vymyslí :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  8. Tak já mám úplně stejný problém! Na nose mám černé tečky a taky v nějakém takovém stavu :D Tento produkt jsem už viděla, ale nezkoušela, černé tečky moc neřeším, spíš mi vadí akné :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky víc řeším akné než černé tečky, ty nejsou skoro vidět :D

      Vymazat
  9. Takovou věc potřebuju! Škoda za to nízké hodnocení :p

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednou snad najdu produkt, které bude fungovat 100%! ;)

      Vymazat
  10. Od balea si toho moc nekupuji a ani černé tečky na nose nemám. Ale je super, že si to vyzkoušela. Aspoň budu vědět do budoucna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám Baleu ráda hlavně na sprcháče, jinak na pleť od ní taky nic nemám :)

      Vymazat
  11. Ja používam od Balea tie biele lepiace prúžky a som s nimi celkom spokojná. :) Fungujú na mňa veľmi dobre :)

    OdpovědětVymazat
  12. Mně na černé tečky nepomáhá nic :( :D ani vypreparovat mi nejdou. Ale třeba přítelovi docela pomáhá, když mu je vymačkám a pak na to dám masku na tečky od Avonu, nevím každému asi zabírá něco jiného :)

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem už zoufalá a nic prostě nepomáhá :/ Alespoň v tom nejsem sama jak koukám :)

      Vymazat
  13. No, my jsme ji s přítelem taky testovali a za nás teda super :) Fakt to byl hnus co vytáhla :D :D Já ale používám bahenní masku a ta v delší době trvání má skvělé výsledky :) Ikdyž ostatní ty tečky tam nevidí, já jo a prostě tam nebudou, jednou :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamarádka si tyhle pásky taky právě vychvalovala, prostě to pomáhá jak komu no :/ Právě, ostatní ti sice řeknou, že žádné tečky nemáš, ale ty prostě víš, že je máš a štve tě to - mám to stejně! :D

      Vymazat
  14. 7th Heaven má dokonalé tyhle čistící pásky, celkově všechny...:-) A jsou cruelty-free! :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Měla jsem to stejně, taky minimální rozdíl :(
    https://sarushef.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  16. Produkt znám, ale nevyzkoušela jsem ho, ale také stále hledám něco fakt kvalitního a zatím se to nedaří, asi jedině jsem přemýšlela, že bych spíš zašla ke kosmetičce.

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
  17. Mě přijde, že boj s černými tečkami je prostě nekonečný a vždycky neúspěšný víceméně u každého. Já mám doma teda masku Pilaten, protože to všichni celkem chválili a zaujali mě jejich videa :D :D prostě mě uspokojovalo to, jak to ve zpomaleném záběru vytahovali. Několik mi jich to vždycky vytáhne a aspoň to funguje jako dobrý peeling :D

    OdpovědětVymazat
  18. Taky jsem měla a nic, skoro nulový výsledek :/

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  19. Já si tuto masku velice vychvaluji a také jsem ji v jednom ze svých článků zmínila a naprosto super. Já jsem si nos přímo namočila a především ty okraje, kde jsem masku pak pořádně tlačila, protože tam mi tečky jdou vidět nejvíc a po aplikování masky většina zmizí a pár jich tam zůstane, tak ty ještě nějak dokážu odstranit nehtem :-D Já mám s maskou dobré zkušenosti, rozhodně lepší, než s tou mazací maskou od pillaten :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si nos taky namáčím, ale bohužel výsledky u mě nejsou tak super jako u tebe :/

      Vymazat
  20. Pár masek na černé tečky už jsem vyzkoušela, ale většinou to pomohlo jen trochu a žádný větší efekt se nekonal :) Ale Baleu jsem ještě nezkoušela, takže díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba bude fungovat :) Je to hodně individuální.

      Vymazat
  21. Já jsem vždycky měla v plánu to pořídit a vyzkoušet na přítelovi, ten jich má požehnaně, ale možná dobře, že jsem ji nakonec nekoupila.. I když možná těžko říct, třeba by to na něm fungovalo o něco líp, když jich má tolik, ale nemyslím si, když to špatně drží :)

    Malá Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to hodně o tvaru nosu, kamarádka má úplně jiný nos jak já, pásky ji drží skvěle a vytahují :)

      Vymazat
  22. U mně takovéhle masky také nikdy moc nefungují, vždycky mi to ty tečky vytáhne tak povrchově :/

    OdpovědětVymazat
  23. Mně nefungují žádné pásky na nos, měla jsem od Essence, Rosmanna, Balea a kdo ví co ještě a nic. Max vytáhly tak deset teček a nos vypadal stejně. Sice ho nemám nějak extra "zatečkovaný", ale tohle jsou zbytečné útraty. Tyhle jsem si chtěla minulý týden koupit, ale nekoupila a ještě, že jsem si přečetla tuhle recenzi, protože jinak bych zas nalítla, až bych šla přístě do Dm. Docela mi pomáhal kdysi chemický peeling, ale jen tak na dva tři týdny. Dělám to prostě tak, že je vymačkám a trochu mi pomáhá modrá maska od Loreal.

    OdpovědětVymazat
  24. Zkoušela jsem a bída, také mi to nic nevytáhlo, ale za tu cenu se není čemu divit, i když nikdy nepodceňuji levnější značky.
    Pilaten mi určitě zabrala více, ale vadilo mi, že už to opravdu bolí a měla jsem pocit, že mi to stáhne celý obličej :D
    Hodně mi na černé tečky vyhovovala například smývací pleťová maska od Mary Kay Botanical Effects.

    OdpovědětVymazat

Za každý smysluplný komentář předem děkuju :)

© Adela's Words Blog
Maira Gall