pátek 16. listopadu 2018

FAVOURITES: Podzim

Podzim, pro mě hodně rozporuplné období.. Nikdy se nemůžu rozhodnout, jestli ho mám ráda nebo ne.. 

Nesnáším to, že mám hromadu učení, ranní dojíždění ve tmě a mlze do školy i ze školy, na podzim většinou ztrácím všechnu motivaci se učit, jsem neustále unavená a konec podzimu - opadané stromy a všeobecně smutná příroda... 

Ale dneska se nebudu soustředit na to, co nenávidím, ale to co miluju. 

Miluju to, že si konečně po nekonečném vedru v létě můžu vzít oversized svetry, velké šály, do kterých se zachumlám, miluju i to trošku pochmurné počasí, předvánoční atmosféru večer v centru Prahy, ... 



30 komentářů

  1. Krásny článok :) Presne to mám podobne. Neznášam, keď začne škola a s ňou veľa povinností a keď neviem čo si mám obliecť, keďže každé ráno je strašná zima a poobede svieti zase slnko. A naopak tiež milujem tieto veľké šály, svetre a čiapky, a hlavne upršané dni, kedy môžem celý deň čítať alebo pozerať filmy. <3
    Simple but significant

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upršené dny, kdy nemám žádné povinnosti, taky miluju :)
      Děkuju moc <3

      Vymazat
  2. V názorem na podzim to mám podobně. Ale převládá spíš to, co nesnáším, to má mnohem větší vliv na můj život. Ale mám třeba ráda podzimní módu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Juu, pěkný článek. Já tedy si najdu vždy na každém období něco, co miluji. A právě podzim je hodně rozlehlý v tom, co milovat. Všechny věci mám vlastně nastejno. Největší oblíbenci jsou hlavně čaje. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkný článek :)Podzim není moje nejoblíbenější období. Vadí mi,ž e je brzy tma, den krátký a venku je tak pochmurno. Ale má to i své lepší stránky. Miluji deky, čtení, svíčky, večery se seriály nebo v kavárně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Wooow, naprosto úžasný článek, hlavně to pojetí. Ty fotky jsi asi dělala sama, že? Obdivuju tě :)
    A ano, tohle mám ráda na podzimu ráda + tedy ještě v dřívější době čajíčky, teď "falešné kafe", což u mě znamená caro :D ale prostě pít něco teplýho <3 a být zachumlaná v dece <3 užasný je i si číst, ale na to nemám čas, takže smůla. Určitě poslouchání desek z gramofonu při tom, když si zachumlaná a něco teplýho piješ a jen tak přemýšlíš <3 ale nemám gramec :/ myslim si, že na tohle budu mít čas, až budu mít práci a ne školu, jo, ale kdo ví :D podzim je úžasný, ale zároveň ho taky moc nemám ráda :D
    - Erin, silluety.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. a mám největší motivaci na podzim a v zimě 😍
    Další věc, kterou miluji v tomto ročním období, jsou boty ☺
    pozdravy
    Lili

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný článek! ♥ Já mám podzim (a vlastně i zimu) ráda díky stejným věcem jako ty :) Miluju nošení svetrů a šál, miluju, když si můžu zalézt pod deku, zapálit si svíčku, uvařit si čaj a jen tak se dívat na filmy a odpočívat :) Co opravdu ale nemusím je, že je brzo tma, jakmile se zešeří, tak mám pocit, že už je den u konce, i když je třeba teprve půl pátý :/

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Já podzim miluji! A ono každé období má své pro a proti!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Mám to skoro stejně, svetry jsou láska ❤️

    OdpovědětVymazat
  10. Mně to naštěstí vyšlo letos super, že vlastně chodím do školy jenom jeden den v týdnu a ještě jenom na 4 hodiny, takže si nemůžu vůbec stěžovat, protože se mi vyhlo to lasické vstávání a chození domů za tmy, za což jsem opravdu moc ráda a úžívám si to :) a taky si užívám, že můžu mít pořád všude zapáleno spoustu svíček, jen mě teda moc nebaví to, jak už se brzo stmívá, což je docela paradox :D

    Malá Dominika

    OdpovědětVymazat
  11. Tento rok mám toho v škole oveľa viac, než som si kedy vedela predstaviť. :) Napriek tomu jeseň milujem už len preto, že v letnom teple hrozne trpím a neviem v ňom existovať. A samozrejme - veľké šály a svetre sú aj moja šálka kávy. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Co začala tma dřív, moje tělo ma v 5 odpoledne pocit, že je snad 10 večer a je čas jít spát.. :D Jinak ja podzim miluju, ty barvy hlavně a jak můžu taky vytáhnout svetry. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc hezky pojatý článek :) Nejhorší je ten krátký den. Jakmile se za okny setmí, tak moje produktivita klesá a spíš se do povinností pomalu až nutím.
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  14. Krásne spracovanie článku, mne sa na zime páči hlavne sneh a tie výrazné rúže. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  15. Mám podzim moc ráda, dokud nezačne být moc zima :D

    OdpovědětVymazat
  16. Já miluji podzim, ale nesnáším, když se ráno vzbudím a je mlha a skoro tma. To mě vždy dostane a jsem rozespalá a celý den unavená.
    Ale tak, jak píšeš. Jsem také ráda, když si mohu obléct ty oversize svetry, nebo se zabalit ve škole do nějaké obří šály :-D :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Čaj, svíčky, kavárny - to je podzimní nutnost! :D Souhlasím se vším co v článku uvádíš :))

    OdpovědětVymazat
  18. Ten Sam Smith mě teda zaujal, to jsem ještě neslyšela :D Ale jinak to mám jako ty :) Pálení svíček, večery u filmů, vůně skořice, teplé svetry, rudá rtěnka, šály, mráz pěkně doma v teple...

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  19. Nejradši mám večery pod dekou s jídlem a se zapálenými svíčkami 😀😊

    OdpovědětVymazat
  20. Já to mám tak nějak stejně. V jednu chvíli podzim miluju a v druhé nesnáším. :D
    Až na šály a rtěnky mám ráda to, co ty. ♥ Sama sice moc neposlouchám, ale má skvělé písničky.

    OdpovědětVymazat
  21. Pěkný článek, já tedy podzim jen miluji, ale chápu, že někdo má i tu druhou stránku :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  22. Obvykle mám na podzim stejné dojmy, hlavně kvůli škole, kterou občas dost nedávám, taky jsem mnohem unavenější... Zároveň byl tento podzim natolik nabitý a pestrý (hlavně co se týče poznávání nových lidí), takže ho hodnotím docela kladně :)

    OdpovědětVymazat
  23. Moc se mi líbí zpracování článku ! :) Já mám na podzimu ráda hlavně barevné listí, módu a svíčky :)

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  24. Já mám podzim docela ráda. Miluju ty pestrobarevné listy, pálení svíček, huňaté šály a svetry.

    LIFESTYLE AND BEAUTY

    OdpovědětVymazat
  25. Jo tak takové věci mám na podzimu taky ráda. Vlastně tohle období, společně s jarem, miluji nejvíce. I když má to i své proti. Třeba ta tma, mlha, zima a bahno. Ale stejně je víc těch věcí, které se mi líbí :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  26. Miluji podzim a nejvíc ty výrazné rtěnky! Jinak se totiž moc nemaluji, jen tenkou linku a řasenku, takže se pak nejraději vyřádím na rtech. :) Mimochodem se mi moc líbí to písmo na popisky u fotek!

    OdpovědětVymazat
  27. Podzim milujeme asi všechny, za to ta zima venku tedkon :-D není moc o co stát, jen ty Vánoce jsou bonus :-D

    OdpovědětVymazat
  28. Miluju podzim, barevné listí, mlhu, a prý jsem jedna z mála, které se líbí to dušičkové počasí. V tomhle období se dají nafotit ty nejkrásnější fotky.
    Co ale na podzimu nesnáším je ten déšť, který mi opět zvlní ráno vyžehlené vlasy :(

    OdpovědětVymazat
  29. Sam Smith!! TOP! Ináč so všetkým súhlasím! Sú to aj "moje" veci všetko z toho :)
    Recenzie-Kozmetiky

    OdpovědětVymazat

Za každý smysluplný komentář předem děkuju :)

© Adela's Words Blog
Maira Gall